Jak uczymy

Kursy językowe dla dzieci w Presto prowadzimy metodą Callana. Poniżej znajdziecie Państwo informacje o organizacji zajęć i innych aspektach technicznych.

ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO

Rok szkolny obejmuje standardowo 60 lekcji 45-minutowych. Zajęcia dla każdej grupy wiekowej odbywają się w systemie 2 x 1 lekcja w tygodniu. Na życzenie rodziców organizujemy także kursy o zwiększonej intensywności: 3 lub 4 lekcje w tygodniu. Zwiększenie częstotliwości spotkań ma bardzo duży wpływ na tempo nauki mówienia w języku obcym. Biorąc pod uwagę niezwykłe umiejętności adaptacyjne małych dzieci, przy spotkaniach 4 razy w tygodniu dzieci zaczynają mówić po angielsku w mgnieniu oka.

ZORGANIZUJEMY LEKCJE W SZKOLE TWOJEGO DZIECKA!

Zapraszamy do współpracy z nami! W wielu miejscach nasze kursy powstają na życzenie rodziców. Jeśli chciałbyś, aby Twoje dziecko uczyło się naszą metodą w swojej szkole - powiedz nam o tym! Chętnie opowiemy o naszej pracy podczas zebrań z rodzicami czy imprez szkolnych i zaprezentujemy nasze metody pracy. Na pewno innym rodzicom też się one spodobają i będziemy mogli rozpocząć kurs w szkole Twojego dziecka.

LICZEBNOŚĆ GRUP

Grupy liczą 8-10 osób. Jest to optymalna i sprawdzona przez nas liczba, przy której lektor swobodnie dociera do każdego ucznia z wystarczającą liczbą pytań podczas każdego spotkania. Na życzenie rodziców organizujemy również zajęcia w grupach mniejszych, 5-6 osobowych.

LOKALIZACJE - MIEJSCE ZAJĘĆ

Nasze lekcje prowadzimy na terenie szkół podstawowych w Szczecinie oraz w siedzibie PRESTO. W szkołach podstawowych zajęcia organizowane są zwykle w czasie świetlicowym.

WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI

W procesie nauczania bardzo ważną rolę odgrywają rodzice. Jednak zadania, jakie im stawiamy, są inne od tych, jakie proponuje większość szkół. Świetnie zdajemy sobie sprawę z tego, że nie można obarczyć rodziców odpowiedzialnością za uczenie dziecka w domu - to przecież zadanie szkoły językowej. Ważne jest natomiast, aby rodzice uświadomili dzieciom, po co są zapisane na dodatkowy angielski, i pomagali w motywowaniu, gdy ich zapał słabnie - co u dzieci zdarza się dość często i nie jest spowodowane słabą formą, a innymi czynnikami, często niezwiązanymi z samym procesem opanowywania języka. Jeśli dziecko widzi, że rodzice interesują się jego osiągnięciami i są z nich dumni, samo także będzie podchodzić do zajęć poważnie i ambitnie.